Connection has lost...

Brand identity

Opdrachtgever: Brechtje Troost
Concept & vormgeving: Ko-lab

Over Brechtje Troost

Brechtje Troost is interieurontwerpster en kijkt graag met een grafische blik naar haar werk. Haar stilistische vormgeving kenmerkt zich door het toepassen van eenvoudige en rustige kleuren en materialen. Ze wordt geïnspireerd door de vormtaal van Scandinavische vormgevers. Brechtje werkt voor o.a. Ikea, Histor en diverse horeca gelegenheden.

Onze uitwerking
Brechtje Troost vroeg ons haar visuele identiteit te ontwerpen. De stijl & vormgeving van haar werk hebben we vertaald naar een minimalistische identiteit. De letter B geeft de suggestie in perspectief te staan, dit is een weerspiegeling van haar werk als 3D interior designer. Voor het drukwerk is gebruik gemaakt van een laserstans. 

Bekijk de website: www.brechtjetroost.nl
Techniek website: Finally

Voor het drukwerk van het visitekaartje is gebruik gemaakt van een laserstans.